Kızlar selam, bugün su sızıntısı yaşadım doktora gittim bebeğin suyu sınırda dedi, alttan muayene yapıldı bir şey gözükmüyor deyip 1 hafta sonraya kontrol verdi. Alttan muayene sonrası lekelenmem oldu devam ediyor normal mi yaşayan varmı ? Lekelenmem normalse ne kadar süre ne kadar miktarda devam etmesi normal oluyor ?