Kader1202 Kizlar 38+2 haftaligim doğum için normalde oturduğum şehirde yapacaktım ama son anda şartlar değişti memlekete gitmek zorunda kalıcam yol 5 6 saat sürüyor bu haftalarda yolculuk yapan var mı bir riski var mı veya çok zorlanır miyim sizce?
Kader1202 elifkrs Şuana kadar herhangi bir sorun yaşamadım gebeliğim de bir sıkıntı yoktu çok şükür yol için tereddütle kaldım sadece