Minammm yeri daraldığı icin daha cok hissediyorsun burda yeri daraldığı icin hareketi azaldi diyenler oluyor ama bence bu durumda bebekten bebeğe değişiyor çünkü benim bebegimde seninki gibi yeri daraldığı icin en ufak hareketini hissediyorum ve cok cok net hissediyorum canimi acittigi da oluyor kemiklerimi ittirdigi de 37 haftayim 32 den beri cok net ve en ufak hareketi hissediyorum bence normal yani herkeste farklı oluyor