fadme Esenkaplan cok teşekkür ederim canım bende veriyorum şimdi sipariş seninkinin fotoğrafı var mı acaba
ipekveatlas Hasip_Hamzam valla bu bence biraz pahalıydı 349 tl kargo dahil ocak başı yaptırdım birde bebeqon diye bi adresten yaptırdım yine instagram sayfası o daha uygundu ama nakıslı değil baskılı o da 240 tl sanırım