34.haftamdayım bende de aynı şikayetler var sırt ağrısı,pelvik ağrıları,mide yanması,el ayaklarda şişlikler 🙄 ve aşırı yorulduğum zamanlar inanılmaz ağrılarım oluyor doktorumla konuştum Bu haftalardan itibaren artık normal olduğunu söyledi çoğu bitti azı kaldı sabredicez biraz daha yapıcak bir şey yok maalesef 🤷♀️🙂