Oznur35 merhaba alttan muayene, nst, kontrol sikliklari kisiden kisiye degisiyor. Yasanilan bir durumla ilgili olabilir, illa ki olumsuz birsey olmasi gerekmez. Mesela beni 32.haftadan beri her hafta cagiriyor doktorum, her hafta da nst ye bagliyor. 32de suyum biraz az gozukmustu, yani sinirin ustundeydi ama doktorum tedbirli olmak istedi. 35+1 de ilk kez cati muayenesi oldum. Bu arada cati muayenesi hic korkuldugu gibi birsey degilmis ben doktorun elini hissetmedim bile onemli olan bacaklari iyice acip kendini sikmamakmis aklinizda bulunsun korkmayin 😊