Ben aylar önce sebamed indirimi yakalayıp ikili 500 ml sebamed şampuan aldım. Bugün farkettim ki yenidoğan versiyonuda varmış ben yenidoğan bebeğime aldığımı kullansam sorun olur mu üzerinde bebek şampuanı yazıyor, yoksa yenidoğan mı ısmarlamalıyım siz ne yaptınız?