AdenEva FidanZamanova tırnak bakımından kastettiğiniz nedir. Yani ilk 3-4 ay protez tırnak kalıcı oje yaptırıp kullandım, sonrasında da manikür- oje kullanmaya devam ettim
Durununannesi46 FidanZamanova riske atmamak adına en baştan beri ne oje ne bişe kullandım. Kesip bırakıyorum tırnaklarımı😄