Lajic çok sıkıntı yaşıyorum ben de bu konuda. Oturduğum yerde bile nabzım 120’leri buluyor, bir şey yapmama gerek yok. Aksam yemeğinden sonra daha yogun oluyor bende. Doktorum 140’a kadar limit verdi, 140 üstü olursa kardiyolojiye yönlendireceğim dedi. 33. Haftamdayım