2 ayrı post acmayayim dedim biranda sorayım 😊
1-) spiral: taktiranlar memnun musunuz ? Bir skinti yaşadınız mı? Ona rağmen hamile kaldınız mı? Hormonlu olanı mi daha iyi hormonsuz mu?
2-) kehribar kolye : gerçekten bebekler çocuklar üzerinde faydalı mı? Yenidgonalara da takılabilir mi? Hiç faydasını gören oldu mu? Yada ben çocuğumda kullandım ama bı ise yaradığı yok diyen varmı?
Yorumlarınızı tecrübelerinizi bekliyorum beni çok mutlu etmiş olursunuz, Saygılar 🌺