Ben 9-10. haftalarda geçirmiştim grip gibi geçti. C ve d vitaminini bol almamı söylemişti doktor, kan sulandırıcı kullanman gerekebilir kadın doğum doktoruna hemen sormalısın. Bende kanama olduğu için kullanmamıştım mesela ama normalde kullanmak gerekiyo. Çok geçmiş olsun 🙏🏻