badeninannesiii Lgel insanlara bazı şeyleri söylerken hassas davranın. 6 hafta 1 günlük daha bebek. Kadın doğum uzmanı misiniz ki kesin bir dille boş diyebiliyorsunuz. Doktor bile dememiş. Varsa bir tecrüben söylersin yoksa insallah vardır deyip geçersin.
badeninannesiii Nur22Elif ben 12. Haftadayım bu hafta oldu. Öncesinde kanama alanı vardı Protestan kullanıyordum ..
Sultannbstrk Nur22Elif benim olmamıştı ama doktor 2 düşüğüm vardı diye ne olur ne olmaz progestan vermişti
Nur22Elif badeninannesiii bende kahverengi akıntı oldu. Doktora gittim. Sorun yok, dikkate alma dedi. İlaç vs de vermedi. Sadece peçeteye geliyor az bişey ama yine de tereddütte kaldım.
Happymami Nur22Elif benim bir düşüğüm olduğu için doktorum hemen verdi devamı gelmediyse doktorun gerekli görmemistir belki benim bir kez kanamam oldu hamile olduğumu öğrendiğimden beri kullanıyorum 3 aya kadar kullanacaksın dedi 🌸🌸
Handecik Nur22Elif attığınız foto 6+1, fotonun Altında 6w 1d yazıyor… benim 6+4de ilk Dr goremedi ikinci Dr yolk kesesini görmüştü
UzayliOzge Nur22Elif Bu haftada belli olmaz benim 8. Haftanın sonlarına doğru belli olmuştu boş gebeliğim kesem git gide büyüyordu ama maalesef boştu
Nur22Elif UzayliOzge kesin boş diyebilmek için kesenin 2cmden büyük olması gerekliymiş. Benim 1.77 umarım gittiğimde dolu görünür. 🤲
Nur22Elif Happymami sadece peçeteye çok az miktarda geliyor ama hala devam ediyor. (Gerçi genetikle de ilgili olabilir, annem de 3 aya kadar üstüne görmeye devam etmiş, yine de bi defa şüpheye düşünce, herşeyi sormak istiyor. 🙏)
Handecik Bence kese gördüldüğü için dış gebelik ihtimaliniz yok progestan kullanabilirsiniz, kese görülmediğinde progestan verilmez sadece. Aynı hastanenin cihazları farklı olabiliyor, aynı hastanede farklı Dr a da görünebilirsiniz
ayseoznur Nur22Elif rahmin geride olabilir ondan dolayı bebek görünmüyor olabilir. Alt kısımdan bakınca görünebilir. Aynı şeyi yaşadım 🙂