bebisveannesiiii Kızlar çiğ köfte yesem bişey olurmu acaba internette araştırdım zararlı diyor aranızda yiyen varmı
Hayat63 bebisveannesiiii bnm ilk asermem cigkofteydi sürekli iyiyorm ve hc Bi zararida yok etlide çok iyiyrm etsizide yani Bi zararı olacgni pek sanmıyorum.☺️🥰
4kezAnne Etsiz cig köfte 4 hamileligimdede canım her istediginde yedim hic sorun olmuyor belki acı hassasiyetiniz varsa mide yanması cekebilirsiniz sadece
bebisveannesiiii Hayat63 ilk gebeliğim riskli gebelik geçirdim o yüzden burda da sormak istedim ama dayanamadım yedim bişey olmaz herhalde ya 🥰
Mrv1007 bebisveannesiiii daha dün yedim 🤣 etsiz olanları yiyebilirsin sıkıntı yok, etlilerde de toksoplazma riski olabileceğinden yememiz önerilmiyor
Estrella bebisveannesiiii yiyorum ben hem dürüm hem normal . Çok seviyorum. Yiyecekseniz etsiz olanlardan yeyin tabi
Merveonay bebisveannesiiii Orda çiğ et zararlı bazı mikroplar oluyormuş ondan yasak yazıyordur ama artık etli yapan yerde yok 😂 normali bende yiyorum sıkıntı olmaz canım
iremkrkurt bebisveannesiiii İnanın hiçbir zararı yok ben 29+4 günlük hamileyim başından beri yiyorum çokta güzel 🤭🥲
bebisveannesiiii iremkrkurt ilk gebeliğim riskli gebelik geçirdim ya korkuyorum ama dayanamadım yedim🙂🤭