Kahveli ben bu markanın normal gebelik testini kullanmıştım. Regle 8 gün kala pencerede baktığımda sadece benim görebildiğim fotoda vs asla belli olmayan sadece tek açıdan var yok gibi şekilde çizgi görmüştüm onu yok kabul etmiştim. Sonra 5 gün kala tekrar yaptığımda silik ama belirgin fotoda vs görünen şekilde çizgiyi görebilmiştim. Şimdi 8.ayım bitiyor hamilelikte 😊 ama erken yapılanlar yanıltıcı olabiliyor regl gecikmesini beklemek her zaman daha iyidir şuan çıkmaması olmadığı anlamına gelmez. İnşallah tez zamanda hayırlı haberler alırsınız😊