GamzeDurmus Sağlıkla kavuşun inşallah canım ben 5,6 takım yeni doğan aldım geri kalan kıyafetlerin çoğunluğunu mevsimine göre 3,6 Ay aldım herkes bebek çabuk büyüyor yenidoğan fazla alma dedi, düşününce haklilarda aslında yenidoğan takım yeterli olur diye düşünüyorum zaten bir eksiklik olursa veya çocuğa yeterli gelmezse aldıklarım hemen yenisini alabiliriz bence büyük bedenden almak daha mantıklı küçük alıp giydirememektense büyük alınması daha iyi gibi 😅 çoğunlukla da zıbın iç atlet aldım onlar çok lazım oluyormuş umarım faydalı olur sana da 🌸