Zynp44 Cilekreceli1514 valla aşırı öksürüğüm vardı hala da var geçmedi cigerlerim sökülüyo sanki kaburgam batıyo öyle anlatıyım benim doktorum film vs istemedi söyledim ama . Hayır hastanede yatmadım ilk 3 gün en zoru sonra daha hafifliyo. Kan sulandırıcı falan verdi doktorum negatife döndüm ama hala kullanıyorum.
Merveremzi06 Bende 34+3 haftalığım 3 gün önce pozitif çıktım doktorum oksapar başlattı. Enox ya da oksapar eşdeğer zaten eşim ya da kendim yapıyoruz günlük 1 tane