Melekistan Merhaba Özel Ümit Batıkent hastanesine giden varmı acaba Abdurrahman Akçaya giden var mı Bugün ilk kez gittim memnun kaldım devam etmeyi düşünüyorum ama fikri olan varsa yardım eder misin 🌸
Birtazeanne Melekistan ben dilek hanıma gidiyorum karfeşim abdurrahman akçaya gitti aşırı memnun kaldı
Hakiko Deniz hanımda takipliyim ben de hastaneyi pek sevmiyorum ama doktorumla elektriğimiz tuttuğu için devam ediyorum
Melekistan Ozdenbayrak memnun kalmışmıydınız Abdurrahman Beyden ilk Tanser bey ile başlamıştım bende değiştirdim şuan
Ozdenbayrak Melekistan memnun kaldım kızımda aslanda doğum sonrası dikişlerimde falan problem oldu bu bebeğimde de ilk abdurrahman beyle başladım 2 3 kez ona gttim ama bimiyorum onda ikinci doğumum olduğu halde gerekli ilgili bulamadım lekelenmem var di beni asla rahatlatmadi birde asla son zamanda olsa abdurrahman bey telefon numarasni vermiyor ve ulasmak o kdar zorki bir sey oldugu zaman saatler alıyor geri dönmesi ben hastaneyi arıcam hastane saatler sonra hemsiresine soylucek hemsire aricak sonra derdimi soylucem sonra bana tekrr geri donucek saatler sürüyor
Birtazeanne Hakiko evet bu şekildeymiş . serum takarlarsa tahlil yaparlarsa gece orda kalman gereken durumlarda vs ekstra ücret ekleniyormuş dün bu sekilde anlattılar
Hakiko Birtazeanne malesef öyle geçen nisan ayında kaybım oldu kürtaj yapıldı ümitte . Serumun ucuna takılan üçlü musluğa kadar tüm parçalar faturaya ekleniyor😑
Hakiko Melekistan önceki hamileliğimde şehir hastanesinde acil durumumdan dolayı 4-5 gece kalmak zorunda kaldım ama inanın son gecede artık servisteki ebe ve hemşireyle büyük tartışma yaşadım gecenin 2 sinde tüm hastaneyi ayağa kaldırdım seviyesizce davranıyorlar o yüzden mecburen özel tercih ediyorum.
Melekistan Hakiko ben ilk doğumumu şehirde yaptım çok memnun kaldım ama doktorum çok iyiydi şimdi doktorum gitti ve şehirde de içime sinen doktor bulamadım 😒 Bende özelde muayene olup şehirde doğum yapmayı düşünüyorum açıkçası bi aksilik çıkmazsa 🙏
VuslatSena9 Hakiko kürtaj size ne kadara mal oldu acaba. Ben devlette kürtaj oldum kontrol için dilek hanım a gittim,parça kalmış dedi tekrar kürtaj olmam gerekiyormuş,henüz karar veremedim