Aslihannh Merhaba kızlar ben 29 haftalık gebeyim covid testim pozitif çıktı . Çok bir şikayetim yok ama gebelikte covid yakalananlar var mı ? Varsa ne kullandınız ilaç olarak.
Zynp44 Aslihannh coraspin kan sulandırıcı ve maxdefend c vitamini kullandım dün negatiftim hala devam ettiriyo doktorum
Aslihannh Zynp44 banada kan sulandırıcı verdi doktorum biri hap diğeri iğne olarak iğneli sulandırıcı kullandınız mı ?
Zynp44 Aslihannh yok bana sadece hap olarak verdi kan sulandırıcıyı. Bide c vitamini verdi toz suya karışandan.