Benim ilk beta 324 2 gunsonra ise 694 çıktı ultrasonla bakıldı kese görülmedi dedi ama acilde ki doktorda kese var dedi gebelik görünüyor dedi benim kafam karıştı ya kalp atışını ve keseyi ne zaman görürüm yada bu beta degerleri kaç haftalik gösteriyor ilk gebeliğim heyecanlıyım doktor bakmadı bizde acile gittik ağrım vardı düşük tehlikesi falan hicbirsey söylemedi kese görünür mü kalp atışını ne zaman duyarım bebek ne zaman görünür ❤️❤️❤️