Damli yaa keşke benimde belli olsa 1 ay kala ya da 20 gün kala falan boyatayım diye düşündüm onun için çevremde boyayıp sıkıntı yaşayan kimse yok aşırı kimyasal kokusu gelmediği sürece problem olmaz yazıyor internette de 🤷🏻♀️ Maske falan takarım diye düşünmüştüm çok kararsızım