Kizlar dün gece saat 1den 2ye kadar belimde bı regl sancısı vardı. Ve dönerken çatımda bı ağırlık vardı biseyler batırıyordu. Eşim belime masaj yaptıkça hafifliyordu. Ama oturma pozisyonu alınca tekrar başlıyordu. Düzenli sancılar mi die saat tutmaya başladım. Bı saat boyunca duzenliydi 10 dkde bir 1 2 dk gelip gidiyordu. Sonra sancım hafifledi ve uyuya kaldım. Sabah 5e doğru tekrar regl sancısı gibi bı sancıyla uyandım ama hep belimden vuruyordu. Çok onemsemeyip yattım. Hala sancım var belimden vuruyor ama düzensiz. Bu arada tam 39 haftalık olduk. Doğumum başlıyor olabilir mi. Siz neler yaşadınız doğumunuz başlarken. Ve kaç saat sancı çektiniz. Böyle regl olucakmisim ama akşama doğru olucakmisim gibi hissediyorum. Ve artık doğurmak istiyorum. Baya heyecan yaptım geceden beri.