EsraErdoan Aysenuryamac bi 10 15 dakika bekliyorum sonra kuruyor zaten silmiyorum. Zaten sürdüğüm bütün yağlar zeytinyağ gibi Silersen bir faydası olmaz ki
Sedefkartalice1903 Bende çok araştırdım canım frei oil diye bir marka duydum Alman markası sanırım. Hamilelikte çatlak oluşumunu engelleme konusunda garanti veriyor. 3. Aydan itibaren kullandığında çatlak oluşmuyormuş. Watsons mağazasında satılıyor ama ben Almanya'daki akrabalarımdan istedim gelirken getirecekler.
Diloska ben 35 haftalık hamileyim baştan beri sinoz kullanıyorum şuan hiç çatlağım yok tavsiye ederim ✌️
eCeCik glam bende 3. Aydan beri kullanıyorum gel gör popom ve bacaklarım çatırdadı😞 ama göbeğimde yok çatlak umarım siz çatlamazsınız🌸 biraz bünyeyle alakalı bence
Feelina Cans50 Cans50 Ben daha başlamadım 3 aylık şuan ama çatlamadı daha merak ediyorum çok çatlayacakmı diye
Ilkayozer Feelina canım ben mustela kullandım gayet memnunum bide Hindistan cevizi yağı almıştım onu pek kullanmadım ama o da iyi geliyor