Ezgis54 Kızlar bakar mısınız ikili test sonucum çıkmış biliyorum grafik olması lazım ama doktora daha gidemedim bu tablodan az çok anlayabilir mısınız acaba ya https://resimyukle.io/r/VkJLsRW49D
Ezgis54 Anneoluyorummmm biliyorum ama randevu alamadım bugün için yarın icin vs. Direk gitsem cikmis diye doktorun yanına söyler mi acaba ya . Birde bu grafiği laboratuvar bölümünden vermiyorlar mi illa doktordan mi almam gerekir ?