Mnk16 13+3 olduk biz ama benim tansiyon hep 10 6 normalde de düşük tansiyonluyum ama böyle bi kulağım falan tıkanıyor
FDM220 Mnk16 senin aslında çok normal zaten 10/6 iyi hamilelerde benim çok daha düşük oluyo. Yalnız seni yinede etkiliyorsa ayaklarını yukarı uzatarak dinlenebilirsin birde limon ve ekşi şeyleri fazla tüketme onlarda düşürür çünkü
ipekveatlas yüksek tansiyondansa düşük tansiyon çok çok daha iyi hamilelik süresince. eğer çok zorluyosa tuzlu bi ayran yap
Mnk16 ipekveatlas öyle yapıyorum canım hamile değilken de hep böyle çıkardı ama şimdi hamilelikten olsa gerek belirtileri daha çok hissediyorum