Hzn53 Kızlar ablamda kullanmadığı iki kutu prilam var. Son kullanma tarihi 02.22 diye gösteriyor. Yani bu ay son. Bu ay kullanılır mı yoksa kullanılmaz mı bilen yazabilir mi