Tugba91
Merhaba kızlar çok zor zamanlar geçiriyorum hcg degerim basta 13cikti düsük diye üzülüyordm artti ama simdi de topuklarim ayaklarim sismeye basladi anjioödem rahatsizligim var kullandigim ilaci birakinca hemen ayaklarim sismeye ağrimaya kasinmaya basliyo hamilelikten dolayi da iğne kortizon falan da vurulamiyorum canim cok yaniyo bayram sonu alerji doktoruma gidicem ilac b grubunda oldugu icin kullanabilirsin ama kullanmasan daha iyi demisti ve hamilelikte bu hastalik artar demisti cunku genelde adet dönemimde oluyordu hormonal bi durummus nedeni de bilinmiyo alerji testlerim temiz cikiyo cunku ama tekrar gidicem belki baska bi care bulur bu arada ilacin adı transamine antihistamin grubunda sanirim kizlar bu hastaligi yasayan var mi icinizde ya da duyan var mi cok korkuyorum bu sekilde nasil 9 ay gecicek bana dua edin yürüyemicek kadar kötüyüm😔