Melikekadir Hanımlar merhaba adetime 5 gün varken değerim 14.5 çıktı. 2 gün sonra tekrar verdim şuann 51 gebeliğim nasıl ilerliyor sizce lütfen yardım edin henüz çok çok yeniymiş günlük denilebilir dedi doktor sağlıklı ilerler inşallah.. ☹️
ipekveatlas 2 gün sonra verdiğin kanda beta değerin çok iyi yükselmiş hayırlı olsun insallah sağlıklı bi gebeliğin olur🤍