babymoomss Genellikle kaçıncı gün yumurtlama olur takvimim uygulaması ne kadar doğru acaba adetten sonra insanın akıntısı olunca yumurtlama mı olur takvimim uygulamasına göre yumurtlama 7sinde diyor ne zaman değerlendirmeliyim
Gulcingezer babymoomss istersn ovulasyon testi kullan onlar daha garanti onun harici regl baslangicindan saydiginda 14. 16. Gunler arasi uygun gunlerdir
Pemberuya babymoomss Canm Merhaba Bende 13. Günde oluyo yumurtlama koyu süt kıvamında bir akıntı geliyo bugün oldu bende de
Aslylmz Net olmasını istiyorsan ovulasyon testi alıp kendi yumurtlamanın en yüksek oldugu günü kendin bulup öyle degerlendir canım
01_08 Ovulasyon testini aldım şimdi aynı hamilelik testi gibi yapılıyor değil mi öncesinde iki saat sıvı mi almayacağım
Mucizebb Pemberuya Sut gibi mi yumurtalama olmuş oluyor yoksa çiğ yumurta akı yapış ypais kafam çok karıştı bnm bı gn araypa iki defa yapış yapış elime geldi avuç dolusu hemde
Pemberuya Mucizebb Çiğ yumurta akı gibi ama koyu renkte canm. Yaa Enfeksiyon falan mı var acaba ya da bebek tutunca da öyle akıntı olduğu söyleniyor
Mucizebb Pemberuya Enfeksiyon yok ama ovulasyon testi de ogn yptm iki cigi oldi ikisi de aynıydi çivilerin
01_08 Nasıl resim yükleniyor buraya bilgisi olan var mı ben ovulasyon testi mi atacağım size atamadım