Eceissi benimde çok duzsensiz aslında doktor istemedi benim bir kurtajim daha var ben kendim baktırmak istemiştim özel olarak sonrasında gördük bu durumu. Kesenin şeklinin bozuk olduğunu bile söylediler ama bu doktorum kesenin şeklinin düzgün olduğunu bı iki haftaya net herşeyin belli olacağını söyledi peki sizin ne kadar yükselmişti ?