Kesinliklee adatıp Meryem kumbaşlı. 27. Haftamdayim ve buradaki kızlar sayesinde sonunda doğru doktorumu buldum. İnan ki çok doktora gittim canım en içime sinen Meryem hanım oldu. Sevilay bozkurta da 2 kere gittim kesinlikle memnun değildim önermem çok donuk eğer sessiz biriysen hiç bilgi bile alamazsın çünkü konuşmuyor anca sorman lazım ama onda da uzun uzun anlatmıyor Meryem hanım öyle değil sormadan su gibi sana herşeyi anlatıyor 😊