Evaa1 Herkese merhaba. 30. Haftadan beri plasentamda kireçlenme beyazlık var. 36. Haftayı beklicez ona göre erken alabiliriz dedi. Şuan 34. Haftadayım buğün kontrolüm vardı beyazlama devam ediyomuş daha önce bu durum başına gelen varmı
Fatmatev Evaa1 bana da 31. Haftada aynı şeyi söyledi canım 4 doz ciğer geliştirici oldum şimdi 35. Haftadayız ama büyük ihtimalle erken doğacak Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Evaa1 Fatmatev çok aminnn inşallah kuzum🙏🏻 Bende iki doz vuruldum ciğer geliştiriciyi şuan 34+2 günlüğüm 2.600 kilosu kuveze yoğun bakıma girer diye çok korkuyorum😔
Gizgizgiz Evaa1 hiç birşey olmaz 36 dayım 2500 kilosu kiloyla alakalı değil tamamen ciğer gelişimi ile alakalı
Fatmatev Evaa1 bende çok korkuyorum dün doktora sordum doğduğunda kuvöze girer mi diye bilemeyiz haftasıyla alakalı değil 40 haftalık doğan bebeklerde girebilir dedi 🤷🏻♀️
Evaa1 Gizgizgiz ya sanki kilosu çok olunca gelişimide iyi oluyomuş gibigeliyo bana pskolojikmidir bilemiyorum inşallah iyi olur
Gizgizgiz Evaa1 yok kilosu ile gelişim alakalı değil aslında 32 haftalık bir bebeğin 3 kg olması önemli değil çünkü ciğer gelişimi 37 haftanın başında bitmiş oluyor. Zaten dünya standartlarında boy kilo tablosunda görürsünüz düşük kg da normal sayılıyor. Doktor bana 2 kg olması yeterli doğumda dedi