Marygur canım benim bulantı dönemim çok çok ağır geçti doktorum dramamine diye bir ilaç yazdı ama inan elim varmadı... bu bulantının kesin bir çözümü yok malesef bunu çekeceksin deneme yanılma yolu ile sana dokunan şeyleri daha iyi bulursun kendim için konuşayım domates ve biber beni anında kusturdu zaten normaldede sindirimi zor besinler... ben aç kalmaya hiç gelemedim patates haşlamasına çok az sıvı yağ ve tuz attım salatalık turşusu ve ayranla tükettim bu şekilde leblebidir tuzlu çubuktur bana vız geldi.tırıs gitti... sabahları havuç rendeledim az sıvı yağ nar ekşisi ve tuz ile onu yedim birkaç dilimde kızarmış ekmek bazen kahvaltıda kızarmış ekmek ve içim süzme peynir yedim akşam daha iyi hissediyordum kendimi ve eğer biraz fazla yersem anında çıkıyordu... günlük diş fırçalama ipleme olipsin acı naneli şekerleri buzlukta dondurulmuş ıslak havluyu şakaklarıma koymak kolonya koklamak taze sıkılmış limon ile yapılmıi.limonata veya nane limon içmek açık havada hareketsiz oturma uzanma vs bana kendimi.nispeten iyi.hissettiren şeylerdi... evde olsam çekilmez şey değil ama çalıştığım için çok çok çok zorladı ama direndim ilaç almadım... ne olursa ne kadar doğal olursa olsun adı ilaç.işte bu bulantılar vücudun alışkın olmadığı hormon düzeylerinden dolayı oluyor çok normal hatta sağlıklı sayılabilecek şeyler o yüzden sabret inan bana geçiyor