Kızlar , 2.trimestrda 3.doz biontech olan var mı ?
Dün akşam saatlerinde aşımı oldum (kadın doğumcum bi sakınca görmedi ),kolumda acı ve ağrı var sadece suan için .1 ay önce ağır covid atlattım ve öğretmenim, pazartesi okullar açılıyor .Bebegimizi riske atmak istemedim tekrar covid e yakalanarak.Aranızda benim gibi olan var mı ?