ikizekiz hayır tabiki sorabilirsin istediğini. perinatoloji bana bi rapor verdi işte kistlerin göründüğü ve amniyosentez ya da nipht testi önerildiğini yazan bi rapor. onu aldım sonra internetten direkt ümraniye tıbbi genetikten randevu aldım. cok dolu değildi bulabildim ben 1 hafta sonrasına, bana bakan ve nipt icin onay veren genetik hocasının ismi metin’di. mümkünse erkek doktor seç çünkü kadınlar daha olumsuz bakıyo:( herkese onay vermiyolar hem ücretsiz hem de onlara baya masraflı bi işlem olduğu icin. sonuclar 3 haftaya çıktı