dnzl_2_0 Merhabalar fün idrar testi yaptım çift çizgi çıktı akşam acilde kan verdim hcg düşük hamilelik olmayabilir dedi eve geldim tekrar test yaptım negatif çıktı ben neye inanıcam 🙄
benimmdunyamm dnzl_2_0 bendede bir ara çift çizgi çıktı kan verdim negatif çıktı olabilir böyle şeyler teslerij doğruluk payı çok yüksek değil
Zeynepgl dnzl_2_0 evet canım kan negatif çıkmış gebelik yok malesef 5 den sonrası önemli kana inanman gerek tabi idrar testinin yanlışlık payı var çünkü hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
bluees1207 dnzl_2_0 o zaman kimyasla gebelik geçirmiş olabilirsin muthemelen yarın diğer gün regli olabilirsin