Bozkurts Merhaba mesajınızı görmüştüm buldunuzmu bilmiyorum ama bende SilivriDeyim bugün denk geldim bi fotoğrafçıya @silivribebekfotografcisi bakın isterseniz.
Anneoluyorummmm Bozkurts Ya pardon sizin dediğiniz değil de ben başka buldum isimini karıştırmışım :)) benim buldugum bebekfotografatölyesi daha profosyonel bence bakın isterseniz☺️ bu arada silivride neredesiniz burda olmanıza sevindim 🙂
Bozkurts Anneoluyorummmm Silivri Gümüşyakadayım ben ☺️Sizin söylediğinize baktım bende ama sanırım bu stüdyo çekim eve gelmiyor ama güzelmiş fiyat ne kadar verdi☺️
Anneoluyorummmm Bozkurts Yok eve gelmiyor 600 tl demişti 2 konsept ama kac poz cektıgınj unuttum bida soracam doğum olsunda :))
Anneoluyorummmm Bozkurts Evet maalesef , ben hep netten aldım 😁 siz kaç haftalık hamilesiniz hangi hastaneye gidiyorsunuz ilk gebelik mi 🤰☺️
Bozkurts Anneoluyorummmm evet ilk gebelik 31+2 Ahmet Giray Varola gidiyorum doğumda Anadolu’da olacak nasipse inşallah 🤲🏻
Bozkurts Anneoluyorummmm sizde emine hanımda olacaksınız sanırım benim bi kaç tanıdığım orda yaptı çok memnun kaldılar.İnşallah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Allahım ☺️
Anneoluyorummmm Bozkurts Evet Emine hanım doktorum benimde tadınıdığım biri yapdı memnun kalmıştı ☺️ sağlıcakla gelsinler cok az kaldı bende 32+4 üm💙🙏