Htcerdogn kadin doğumda malesef devlet çok ilgisiz. Diger bölümler icinde covid başladığından beri hic hastaneye gitmedim ama eskiden iyiydi şuan onlarda ne durumda kim bilir. Gecen hafta covid olunca mecbur sehir hastanesine gittim pandemi bölümü var diye, kadin dogum acilde bebegime baktılar. Adam hicbir sey söylemedi bile bana 2 dk bakti iyi dedi gitti. Hatta bide salak zeka geriligi testi yaptirdinmi sen dedi ( dövecektim sinirden). Bide tüp bebek benimki zaten zor olmuş yıllar sonra. Çok şükür maaşımız iyi acibadem de cemal ünlü ye gidiyorum, muayene ücreti 450 tl ama bebeğimi rahat rahat görüyorum sorularımı soruyorum. Allah yardım etsin durumu olmayanlara.