Ela532 giresun covit testim negatif çıktı ama yinede korona gibiyim daha öncede bir kere daha oldum çünkü dediklerinin hepsini yapmıştım gerçekten çok iyi geliyor sağol canjm
giresun Ela532 bende covid bitmişti tekrar devlete gidip baktırdım dimer hala yüksek çıkınca kan sulandırıcı ya devam ettik
Ela532 mommy6 keşke bana da bir serum verip rahatlatsalardi bide 700 TL para harcadık hastanede ama ortada çözülen birsey yok 😬