Gulseninannesi Kızlar bebeğim küvezde 3 saatte bir sğt sağıp gönderiyorum . hastaneden çıktık süt sağma makinası almamız lazım öneriniz varmı ? Ve sütüm çok az kızlar 1 kaşık anca geliyo her seferinde. Ama bebeğime süt lazım emmezde çıkamıycak. Dualarınıza ve önerilerinize ihtiyacım var
Ezgi14 Gulseninannesi canım bütcenr baglı olarak markalar var. Eger iyi bir sey istiyorsan avent, medela var. Orta bir sey istiyorsan babyplus, bremed, lansinoh var
NekwaSultan Gulseninannesi Canım en iyisi hastane tipi.pompa.devlet hastanesinden kiralayabilirsin Elektirikli 2 lansinoh kullandim tavsiye ederim
Elifzkan-Ball Gulseninannesi canım sütünün gelmesi için bol bol sıcak suyun altında masaj yap komposto iç dereotu ye litrelerce su iç ben medela kullanıyorum ama biraz yüksek fiyatlı ıns tez zamanda bebegıne sagsalım kavusursun
deletedmom213 Konuya dair bir fikrim yok. Üstte kalsın die yazıorm Happykids die uygulama var. Doğum yapmış annelere sor olmazsa
deletedmom213 Gulseninannesi Hmmm bilmiorm ama Philips avent mi ne yalan olmasın, geçen burda kızlar onun elektrilklisinden cok memnun kaldıklarnı yazıolardı ama bilmiorum nedir ne deildr ..