linaninnn-_annesi Bende 28+6 haftaligim bel ağrısı şikayetiyle geldim nstdede sancı çıkıyor ama ben bisi hissetmiyorum eğer sancı gibi hissediyorsan git acile
samila linaninnn-_annesi yani hayatım boyunca hiç sancı çekmedim ilk gebeliğim ama adet olunca alttan vurma şeklinde hissederiz ya aynı onun gibi hissediyorum ara ara bi kaç kere yoklayıp geçiyor 2-3 gündür ilk olan çok şiddetli oldu sonrakiler hafifti bu hisse sancı deniyorsa tabi