Yagmur-08 13 haftalık hamileyim bugün sanırım covid oldum bebeğime bir zararı olur mu bu durumun çok korkuyorum 😢
Melisahinn MrsEldem bende 8+3üm eşim pozitifti dikkat etmemize rağmen sanırım banada bulaştı ne yapıyorsunuz nasıl gidiyor süreciniz doktorum parol içebileceğimi söyledi bana
MrsEldem Melisahinn Ben dün geç saattr öğrendim sonucumu bugünde doktora ulaşamadım henüz . Çok rahatsızım . bol su ve meyve tüketmeye çalısıyorum ama mahvoldum
Hallos Bu hastaligin en buyuk dusmani stres bencee bagisikliigi bile dusuruyor. İcinizi ferah tutmaya calisin .