Benkisacalin Kizlar otomatik ana kucağı alicam ama hangi marka model almalıyım kararsız kaldım memnun kaldığınız modeller varsa banada fikir verebilir misiniz ?🤗🤗
MelekEzgi Benkisacalin kızımda 4moms kullanmıştım. İyi ki elden çıkarmamışım ikinci de kızım kadar sever umarım 🤣
Mommhappy Benkisacalin bagi dastana aldım bende. 1500₺ lira olandan alacaktım ama baktım cok dandik. 2250₺ olan modelinden aldım. Beni taşısa ben yatarım cok güzel 😀😀
charlottececi Ezozo ay ben dun gece bi cilginlik yapip aldim sundan. Bugun kargoya vermisler. 2 gun once fiyati 1400 du baktim dub 999 a dusmus hemen aldim. 😂 ablam da 1tane tiny love vercek. Otomatik olmayan. İkizlerim için yeter heralde ☺️ Yoyko Luxury Otomatik Sallanan Ana Kucağı Coffee Pony B05 https://www.hepsiburada.com/yoyko-luxury-otomatik-sallanan-ana-kucai-coffee-pony-b05-p-HBCV0000023945?url_src=ios-product-detail
charlottececi Ezozo bu arada bugun geldi kurduk. Denedik begendim baya. Muzikleri guzel ses seviyesi uzaktan kumandali. 5 tane sallanma seviyesi var. Zamanlayici kurabiliyosunuz. Aradigim her sey var. 10 kg ile test ettik sallanacak mi diye sorun yok. 20 kg siniri var cihazin. 0-2 yas yaziyor ama bence 14 ayliktan sonra kullanilmaz bilemiyorum. Benim icin gayet başarılı yoyko 👍🏻
altintaslar Joie Serina, Prego Galaksi, Bagi Dastana almayı düşündüklerim. Bagi için bebek kilo aldıkça sallanması çok yavaşlıyor diye yorumlar gördüm. Joie’de karar vereceğim sanırım. Bende burada bekleyeyim 🙋🏻♀️
Gizgizgiz MelekEzgi merhaba bende 4moms aldım ama yeni doğan pedi almadım ihtiyaç duydunuz mu kullanırken
Hkrcy charlottececi aaa anakucağı arıyorum haftalardır, buna da çok bakmıştım ama niye bu kadar düşmüş 🤷♀️ Hemen septiğe bağlarım, acaba bi sıkıntısı mı var da düştü bu kadar diye🤣 Aslında sana ulaştıktan sonra geri bildirimlerini almak isterdim ama tekrar artar fiyatı diye endişelenmeye başlamadan hemen alıcam galiba 😂😂
charlottececi Ezozo evet dun gece 999 a düşmüştü. Joie bir arkadasim almis e bebekten. Bana pahali geldi acikcasi toplasan 5-6 ay kullanacak. Sonra pek durmaz. Bir de bence cok hizli salliyordu videoda gordugum kadariyla ama belki modları vardir. 2. Elde elektriktronik seylere güvenemiyorum.
charlottececi Hkrcy ahahah bence hemen al. 😂 ben normalde bir sey almadan cok fazla arastiririm. Dun soyle bi goz ucuyla inceleyip hemen aldim. Satici hepsiburada bi de daha nolsun 🙏🏻😁 yarin gelcek benimki yolda bugun 😛
MelekEzgi Gizgizgiz ben de almadım bence hiç gerek yok ☺️ Müslin, battaniye falan katlayıp koyarsınız aynı işi görüyor
mirage333 Sallanması için ayak koymuyorlar ya, ben korkuyorum bunlardan kırılırda bebeğim düsermi acaba diye. Hiç duydunuzmu bu tarz birşey
MelekEzgi mirage333 kırılıp düşmez ama bebeğiniz erken dönmeye başlarsa benim kızım gibi o zaman devrilme ihtimali oluyor. Ben çok kısa süreli kullanabilmiştim o yüzden.
MelekMervertlek Benkisacalin joie serina aldım ilkinde kullandım 2. De yine kullanacağız çok memnun kalmıştım