Haticeyurteri55 Merhaba kızlar 25+4 günlük bebeğim tam 32. haftadamı izne ayrılabiliyorum. Yoksa o haftayıda doldurmam gerekiyormu? Birde ultrasonda bebeğim 1 hafta önde gidiyor hangi tarih geçerli oluyor izin için?
mzeak7 Haticeyurteri55 kamudaysanız 24. Haftada izne ayrılabilirsiniz.son adet tarihine göre hesaplanan hafta esas alınıyor.ultrason değil
Haticeyurteri55 @“mzeak7” özel sektördeyim, çok teşekkür ederim artık bian önce izne ayrılmak istiyorum. 😷
sevo_asc Haticeyurteri55 18 haftalığım ve hastayım test yaptırdım negatif geldi ama aşırı halsizlik eklem ağrısı ve öksürük var bende bir an önce 32. Hafta gelsin izne çıkayım diyorum valla hiç bişey gözüme gelmiyor artık
sevo_asc Kamilepinar evet biz çalışanlar evde oturmayı evde oturanlAr çalışmayı isterler ama şöyle düşün memnuniyetsiz insanları memnun etmeye çalışıyorsun ve sürekli kendinden bir ödün veriyorsun
MasalDila Cidden özel sektörde calısmak çok zor bende 32 de çıktım işten cıkamam için cok ugrastı lar ama evde durmak ta zor geldi.
kzbny0lc Ben 32+1de almıştım zaten o hafta kontrole çagiriyor doktor . Ama doktorum bi kaç gün bile geç alsan sorun olmaz demişti problem olmuyormuş. Önden gitse de Son adet tarihinize göre yaziliyor bu arada😊