mucizemibeklerken17 Doktorum Ece Öcal tavsiye etti. Kendisine son zamanlarda giden var mı? Kaç gün öncesinden randevu almak gerekiyor ? Bir de fiyatı nedir 😬
mammaaa33 mucizemibeklerken17 ayrıntılı ultrason için gitmiştim 20. Haftalıkken yani 1 hafta önce felan 700 TL ücreti normal muayene ne kadar bilmiyorum arayıp bilgi alabilirsiniz ☺️
mercimekveannesiiii mucizemibeklerken17 16 Şubat randevu aldım 700 lira bir saat sürüyor. Bebeğin pozisyonu uygun olmazsa bu süre uzuyormuş . Mardin’den gideceğim çok beğeniyorlar
mammaaa33 mucizemibeklerken17 normalde 1 saat sürüyormuş ama doktor çok çok ilgili bizimle 1 saat 40 dakika ilgilendi çok memnun kaldım ilgisinden bilgisinden
Mrskocc Ben de ece hanıma gitmiştim çok tatlı ilgili tabi ben gittiğimde 500 liraydı simdi zamlanmış fotoğraf video vs hep maile yolladı iki tane de güzel yakaladıgı pozları bastırıp verdi doktora getekli raporu vs de yazıyor gözün kapalı gidebilirsin
mercimekveannesiiii mercimekveannesiiii bebeğin video ve fotoğraflarını mailinize atıyor . Randevu sonunda bi rapor hazırlıyor anne ve bebek için . Şuan covidim Allah’ın izniyle bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah
mucizemibeklerken17 mercimekveannesiiii çok geçmiş olsun 😞 Rabbim acil şifalar versin, inşallah sağlıkla kavuşalım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Busrabalta Üç gün oldu gideli Ece hanım 700 TL ücreti ama cihazının kalitesi kendisi mükemmel bi hekim kesinlikle tercih etmelisiniz