Hamileliğimin 30.haftasinda dehşet çatlamaya başladım birden hakkından gelemedim doğumdan sonra da feci görüntü almıştı ve aynaya bakamiyodum morallerim bozuluyordu sonra güzellik merkezinden ablamın arkadaşı denk geldi orda çalışıyor durumu bı muhabette söyledim daha çatlakların kırmızı dedi ve bana ürünü verdi daha yeni kullanmaya başladım fazla olmadı sabah akşam düzensiz kullandığım günlerde oldu tabi ama gözle görülür fark attı bilmiyorum kırmızı oldukları için daha mı çabuk iyilesiyorlar ama çok mutlu oldum bı ümit hiç kalmaz diye bişey yok ama azaltmaya başladı ;d aklınızda olsun kizlar bitkisi varsa doğal daha iyi tabi kullanin kullandırin🌼