benimmdunyamm Sabah 4, öğlen 2, akşam 2, gece 4 derece vuruyorum.. günde toplam 4 kez oluyor. Açlık en az 80, tokluk en fazla 140 olması gerekiyor dedi dr. Şu an deneme aşamasındayım. Ölçümleri not alıyorum,pazartesi günü doktor sonuçlara göre karar verecek bakalım. Açlıkta zor ama ya, hele ki gebeyken aşermek ama yiyememek😟