Dilarey Her şeye zam geldiği gibi hastanelere de gelmiş malum. Özellikle İstanbul doğum fiyatları uçuk. 9000 falan diyorlar normal mi? Sizin şehirlerde durum nasıl
iremss Dilarey yani 2020 de doğm yaptm 9binlere çok diyodm ama şu an maalesef normal demek ayıp ama çopu fiyat öyle ve daha fazlası
Ahmetinannesi25 Dilarey sakarya da 5100 sezaryan 5500 normal doğum çok arttı istanbul a göre düşük ama
iremss Dilarey bht mi o fiyat, muayene ne kadr ben sanki daha yüksek fşyat vermişlerdi gibi hatrladım da
Dilarey iremss bht bu fiyatı iki ay önce söylemiş tabii. Ben yarın öğrenicem bu sene kaç bin tl olduğunu😂 fiyatlar uçukk
Poyrazmom8 Ben istanbul gültepe Avicenna ya gidiyorum muayene ücreti 170 tl olmuş henüz daha doğum ücretlerini öğrenmedim normal sezeryan olarak değişiyormuş