portakalcicegii Kızlar bugün 5. Günüm tık yok. 7+1 im. Kontrole gideceğim. Sizce doktorum şurup verir mi
Sevdaerkose portakalcicegii bende 8+4 oldum bugün bende de geçmek bilmeyen kabızlık vardı doktorum ilaç vermek istemem kayısı bol su ve avakado zeytinyağı tüket doğal yolları zorlayalım dedi zor oluyor ama işe yarıyor denemenizi tavsiye ederim
yagizinannesii portakalcicegii canım genelde duphalac süspansiyon veriyor doktorlar. Zeytinyağ iç her gün
linaninnn-_annesi Doğal yolları denesenmi acaba kuru kayısı kuru erik gibi yada zeytinyağı sabah ac karnina bir kaşık kadar yiyip üzerine ilik su ic gebelik sürecinde kabizlik malesef oluyor 🤷♀️
linaninnn-_annesi portakalcicegii bence sen lif ağırlıklıda beslen bende kabizlik çok yaşadım gebeliğin başlarında çünkü dikkat edersen biraz emin ol düzelir ama yinede doktoruna bu durumu bildir o daha iyi bilir
portakalcicegii A-y-s-e-g-u-l denedim kuzum. Cennet hurması çok iyi geliyordu . 5-6 gündür yemiyorum ondan sonda başladı. Bugün başlıcam tekrar
Mrmr1 Merhabalar daha yeni gebeymişsiniz Gebelik belirtisindede kabızlık olabiliyormuş normal kabızlığa göre farklı sizdede öğrenene kadar öyle oldumu acaba