Mrvnrsntrk Aysegulccc merhaba canım adetım bugun 7 gun gectı dün kan testı verdim değer 0 dedı saglık Ocağı ama hala olmadım adet
Siyacus Aysegulccc canım adet oldum ama gerçekten adet oldumu bilmiyorum kimyasal da ola bilir ağrılarım var hamile olub kanama geçirmek munkun u acaba?
Aysegulccc Siyacus yengem 9 ay boyunca hamileyken kanama gitmiş. Olabiliyormuş bazen böyle şeyler ama doktora gitmek daha iyi bu durum da. Nedir ne değildir bakılır içiniz rahat eder
Siyacus Aysegulccc anladım canım gidicem doktora inşallah kötü birsey yoktur 🙏😔benim vajinada afedersiniz yaralar var dedi doktor muayine olucam inşallah iylesir 🙏
synpolyanna Pemberuya canım merhaba sana bisi danismak istiyorum bu sekilde yasadıgında korona geciriyomuydun malesef ben koronayim adetimden once lekelenmem oldu seninde oylemi
synpolyanna Pemberuya peki hatırlıyomusun korona oldugunda adetin gecikmismiydi yine bole leke mi gelmisti yarın sabah test yapıcam bende adet gunum bugun iki gun once lekelenmem oldu korona yuzunden mi emin olamadım
Pemberuya synpolyanna Gecikmedi canm 4 Eylül’de lekelenmem oldu 8 Eylül’de de regl oldum her ay 4 gün önce regl oluyorum aslında tam zamanıydı
Pemberuya synpolyanna Sadece Kasım ayında 7 gün gecikmem oldu Enfeksiyondan 3 gün serum takmışlardi bana ondan gecikmiş o da baya Umutlanmistim😂
synpolyanna Pemberuya kimyasalda gecirmis olabilirsin kimtasaldada leke gelip sonra hastalanıyosun. Yarin test yapıcam bakalim
synpolyanna Pemberuya bende kimtasaldan sonra gebe kaldım 8.5 haftalıkken kalbi durdu kurtaj oldum kimyasaldan sonra gebe kalma oranın artıyor. Korkuyorum simdide kotonayım kan pıhtılasmasi olabiliyomus bakalım yarın testte belli.olur artık