Merhaba arkadaşlar ,
9+1 haftalık hamileyim. 6.haftanın ortalarından bu yana aşırı bulantı ve koku hassasiyetim var o neden ile çok az yiyebiliyorum bazen akşamları neredeyse yiyemiyorum 😢 bebeğimi düşünüyorum ama elimden bişi gelmiyor 😢böyle olan varmı aranızda .